tisdag 7 maj 2013

Första sommardagen!

U N D E R B A R T ! ! !

Gick upp tidigt idag efter nattjobb, redan vid 13-tiden, och ut i solen på uteplatsen. Gottade mig i solen i drygt två timmar - lunchade med keso, bär & hasselnötter (favorit) och lyssnade på musik. Lovely lovely!

Jag har varit jättedålig på min powerwalks den senaste tiden och när jag precis skulle komma igång blev jag överfallen av en rejäl förkylning. Så jag har väl mest hängt i soffan hela helgen, men idag höll jag på att krypa ur skinnet trots den sköna vistelsen på uteplatsen. Så jag tog mig en SLOWwalk och NJÖÖÖÖÖT av det underbara vädret. Så skönt!

Men säg den lycka som håller i sig. Imorrn kommer regnmolnen in. Lagom till långhelgen. Men men, jag har lite att pyssla med inne så på sätt o vis kan det ju vara bra. Sen får mina svedda axlar vila sig efter dagens solsken...

Ha de fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar