lördag 27 april 2013

Min fredagkväll

Ja inte gick den i en viktväktares tecken, men det var gott!

Jag och sonen hade grillpremiär här hemma. Med tanke på att det är så gott så kan man ju undra varför jag aldrig grillar på vintern. Men det kanske är därför det blir lite extra gott nu när det blir "premiär".
Enkel, men supergod meny: Grillad ytterfile, fetaostsallad och tsatsiki.
Till efterrätt åkte det ner en HEL chokladkaka Lindt mint intense. Jag älskar mintchoklad, men det är helt hopplöst. Sockret triggar igång demonerna så även om jag är proppmätt så kan jag inte sluta äta... Men men, ny dag idag....

Senare blev det soffäng o film och jag slockande fint innan filmen var slut....o det i sin tur blev en sömnlös natt. Somnade nog inte förrän framåt femtiden. Men jag klev väl inte ur sängen förrän halv tolv idag ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar