lördag 17 augusti 2013

Lite drygt en vecka har gått..

...som Viktväktare!

När jag är fokuserad funkar vardagarna lysande med både mat & motion. Lite värre blir det med helgerna. Naturligtvis går det att vara hundra procent fokuserad då oxå, men det vill jag inte. Förra helgen gick fredagen lysande, då var jag hemma o myste i soffan. God mat & efterrätt, inom ramarna.
På lördagen var det fest. Även om jag förbrukade hela min veckobonus så funkar ju aldrig alkohol och viktnedgång särskilt bra. Några drinkar, vin & öl blev det. Positivt var att det inte blev nån djupdykning i snacksskålen och ingen nattamat....

Tre stycken milsrundor har nog kompenserat lite för vågen var snäll igår.
82,3kg vägde jag in mig på torsdagen förra veckan. Igår visade vågen 80,6kg. -1,7kg.

Igår kväll hade jag mina nära & kära på middagsbesök. Mina söner, mamma, syrran & hennes dotter. Då la jag propointstänket på hyllan. Vi käkade tacos o det är ju rätt snällt ändå, men så blev det snacks o godis oxå. Men men... Det var mitt val. Igen.
Inget dåligt samvete och idag kör jag på för fullt igen!

Efter maten & soffhäng med mina kära!

Ha en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar