fredag 6 september 2013

Semesterkilona är borta för den här gången!

Ja, jag lär väl möta dom igen nästa år, eller kanske redan i jul.... ;) Det hör liksom till på nått sätt. Det viktiga är ju att man sätter stopp innan det gått för långt. Det misstaget har jag gjort såååå många gånger tidigare i mitt liv.

Men nu är de iaf borta och jag har återigen hamnat under målvikt. Med hela 2hekto.
Nu ska jag köra Viktväktarnas jämnviktsveckor till jag tror mig ha koll på hur mycket jag kan äta för att hålla vikten. Har ju haft problem med det. Syns ganska tydligt i den här bloggen om man blickar bakåt ;)

Från semesterfluff till målvikt:
8 aug: 82,3kg (på semestern var jag nära 85kg-strecket....!!!)
16 aug: 80,6kg
23 aug: 79,4kg
30 aug: 79,6kg (+0,2kg)
6 sep: 78,8kg

Målvikt: 79kg. Eller egentligen är väl 79kg min maxgräns. Mitt mål är att vara nånstans mellan 76-79kg, men har en tendens att pressa mot maxvikten hele ti´n. Så är det när man gillar mat & godis! :D



Bara att kämpa på!!

Ha en fin helg i sensommarvärmen!! Visst är det härligt!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar