onsdag 25 februari 2009

Jippiiee!!

Ett välbehövligt minus på vågen blev det idag!
-1,8kg
Så nu är det 10kg totalt. Känns riktigt bra och jag är MOTIVERAD!!

Men....men finns ett men. Jag kan inte bestämma mig för hur jag ska göra de kommande dagarna. Min son fyller år imorrn och har kalas på lördag hos sin pappa. Även min faster fyller år imorrn och jag ska dit på eftermiddagen.
Ska jag synda eller inte???

Ena stunden så känns det som jag är värd det, ena stunden känns det som att det är onödigt.

2 kommentarer:

  1. Stort grattis till minuset idag!!

    SvaraRadera
  2. Grattis till dina -10 kg! Jag börjar på Måndag och är super laddad! Har varit med i vv förut och gått ner 10 men nu har jag gått upp dom och 10 till :( Nu jäklar!! Vart har du hittat din point räknare till bloggen? Jätte smart ju!

    SvaraRadera