onsdag 25 mars 2009

Fina ord har jag fått idag...

Jag tror att en stor del i din framgång beror på att du bestämt dig för att inte låta arbetslösheten trycka ner dig - du har ju ändå inte fått sparken för att du gjort bort dig, utan för att några högdjur borta i USA gjort bort sig.
Därför går du med rak rygg och då går resten av livet så mycket lättare. Att du framgångsrikt slutade röka i höstas gör inte saken sämre, du har hittat en framgångsvåg att surfa på, och fortsätter du att låta det lysa kommer framgångsvågen snart att ge dig ett jobb, rekryterare ser när man tycker att man är bra på ett hälsosamt sätt.

Och jag tror denna tjej har väldigt rätt... Min viktminskning håller mig flytande och får mig att vara stolt över vad jag lyckas med.

Tack Anna!!

Sen vill jag oxå passa på att tacka alla mina läsare, alla som kommenterar, peppar, kramas och bryr sig om. Det betyder så himla jättemycket.
Min blogg och mina läsare ingår i den framgångsvåg som nämns ovan.

Tack alla!!

Nu är jag lite sentimental o snyftar lite... =) och nu ska jag fira min framgång med ett par våfflor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar