onsdag 25 mars 2009

Onsdag och vägningsdag!

-1,8kg!!

Nu så börjar jag fundera i banorna....är det här verkligen jag? Är det här verkligen sant? Kan det vara så här lätt?
Jag kan för mitt liv inte förstå var ifrån jag fått min motivation. Så här långt har jag aldrig nånsin kommit i min viktminskning.Jag har hållt på i 11 veckor och fortfarande inte tröttnat??

Jag hoppas verkligen denna motivtion håller i sig.Nu har det ju trots allt ganska många kilon, exakt 14,8kg, så det märks ju en del på kroppen.
Jag mår generellt bättre fysiskt, jag känner revbenen, jag börjar antyda en midja, jag ser i ansiktet att jag blivit smalare.
Det motiverar oxå...och hur bra kommer jag inte må fysiskt när jag är i mål??

Det som oroar lite är överflödigt skinn, men det problemet får jag ta då.....

8 kommentarer:

  1. Men oj!!!
    GRATTIS!!!
    Shit då duktig du är!!!!!

    Kan inte mer än säga WOW
    du, jag förstår att det känns konstigt... men tänk. du är ju superfin nu till sommaren!!!!!
    önskar jag hade samma motivation som du..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Va kul att du har motivationen kvar :)

    SvaraRadera
  3. Men snälla...
    HUR bär du dig åt??? *tellmetellme*
    Grattis till din fantastiska viktminskning,
    helt otroligt duktig är du!
    KramenOm!

    SvaraRadera
  4. Åh vad duktig du är! Härligt att det går så bra för dej! Skicka gärna över lite energi till mej, hade behövt det nu =(

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Wow, du är otrolig. Fortsätt så här så har du nått din målvikt antagligen lite snabbare än du tänkt. Jag sitter nere i Lund och håller tummarna hårt att du även i fortsättningen skall ha massor av motivation!!!
    Varm kram

    SvaraRadera
  6. =) Du är jätte duktig... Så kul att se att det går bra för dig... Ett kanon minus och ett jätte stort grattis ifrån mig..

    Kramar om

    SvaraRadera
  7. Stort GRATTIS!!! Du är suverän!!!

    SvaraRadera
  8. Helt otroligt hur bra det går för dig! Du har ju redan gått ner 15 kg! Jättebra kämpat! :)

    SvaraRadera