lördag 30 maj 2009

Magen.... =(

Ok, jag vet....jag har gått ner 20kg och ska gå ner 20kg till. Så jag måste väl ha tålamod antar jag.

Men flubbet/fläsket på magen för mig GALEN!! Jag känner mig lika fet över magen som för 20kg sen bara för att den är så.....äcklig.

Var på stan igår och provade en klänning.
Photobucket
När jag har gått ner så har jag tappat mest under brösten och det är som det liksom ramlat ner o lagt sig som en.....ja, det går inte att beskriva. usch.
Jag skulle kunna köpa några supermegatajta trosor som håller in magen, men då försvinner ju grejen med att ha en lätt klänning. Leggings vill jag inte ha heller...tanken är ju att det ska vara luftigt och somrig.

Fan....jag förstår ju att jag alltid kommer få ha flubbet på magen o jag inte lägger mig under kniven när jag har gått ner allt.

3 kommentarer:

  1. Nä men oj! Vad smal du blivit!!! Och självklart skall du lägga dig under kirurgens händer när allt är klart. Men det var väldigt vad de där minus 20 kilona syns!!!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Vad smal du ser ut =) fats jag vet känslan är i en sådan nu.. man släpper lite och åker bakåt, det behövs inte mycket för att man ska komma in i känslan igen..

    Sådan klänning har jag också =) Snyggt att ha i sommar, tänkte ha den till resan..

    Nu kör vi det sista och den känslan kommer kanske komma igen, men det brukar försvinna fortare..

    Kramar om dig

    SvaraRadera