tisdag 2 juni 2009

Klänningen...

...som finns på bild i inlägget innan köpte jag idag. Så nu måste jag acceptera flubbet och så måste det fina vädret komma tillbaka.
Det känns bra trots allt. Jag tycker ju klänningen är jättefin....

Imorrn är det vägningsdag igen. Förbereder mig för ett stillastående eller möjligen ett litet plus.
Har fortfarande inte skrivit upp vad jag ätit och så har det varit en del utsvävningar i form av vin, chips, pizza.

Jag har varit ute på en del promenader, men igår "pajade" min häl igen så nu måste jag vila några dagar.

Får se hur det går imorrn. Förhoppningsvis inget plus.
Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag skulle tänja lite på kontrollen över sommaren. Har fortfarande inte bestämt hur jag ska göra (hmm..men jag har inte skrivit upp mina points på två veckor???).
Men jag tror jag ska börja skriva upp pointsen igen. Det är lite fester framöver och jag tänker unna mig goda drinkar, gott vin, lite snacks när det är fest och följa kostprogrammet de andra dagarna. Det är ju inte fest 7 dagar i veckan liksom... =)

I det stora hela räknar jag med en lite långsammare viktminskning över sommaren och så sätter jag fart på allvar igen i höst.

Kram!

1 kommentar:

  1. Lycka till i morgon.. vi har ju vägning på samma dag ju.. Ska tänka på dig i morgon..

    kramar om

    SvaraRadera