onsdag 16 september 2009

-0,3kg

Det går saaakta saakta saakta.....

Har diskuterat lite med mig själv och kommit fram till att jag bara ska äta upp hälften av mina motionspoints. Som det är nu vill de gärna slinka ner allihop.
Vissa dagar får jag ihop 12-13 motionspoints och äter oftast upp dessa extra points i sambend med träningen. Visserligen behöver jag extra energi när jag tränar, men kanske riktigt alla motionspoints?
Jag ska prova denna vecka och halvera så får jag se om det händer lite mer på vågen.
Det är så frustrerande nära en 8:a på vågen att jag vill dit NU!!

Jag har haft en egen liten utmaning om jag inte vet om jag nämnt här i bloggen. 5kg på 5 veckor. Nästa vecka är den sista och jag har -1,3kg kvar för att klara det. Men jag ska sikta på -1,8kg för då kommer jag hamna på 89,9kg. En 8:a först.... Overkligt, men nu är det nära =)

Ett annat mål är 90,2kg, för då är det exakt -30kg som jag gått ner. Det känns oxå lite overkligt....men kul!

1 kommentar:

  1. Tror det kan vara en bra tanke, att låta bli att äta upp alla motionspoints! Helt fantastiskt att du snart gått ned 30 kg, var stolt över dig själv!!! Jag önskar det hade varit jag, för då hade jag varit i mål! :D

    Heja dig!!

    SvaraRadera