torsdag 10 september 2009

Endorfinkick!

Det är en skön känsla...=)

Ett helt nytt träningspass ikväll. Både kondition & styrka. Lite mer styrka än det träningspasset som är på måndagar. Kommer alldeles säkert få en riktigt jobbig träningsvärk i mina armar... Tror jag väckte en del sovande muskler till liv där ikväll....

Oj, vad skönt det är att ha kommit igång med träningen ordentligt!! Jag mår SÅ gott efteråt!

Imorrn bitti blir det en powerwalk, en mil! Sen blir det vila i helgen, möjligtiv nån kortare promenad.

2 kommentarer:

  1. FY FAAASEN vad du är duktig!! Minns den gamla goda tiden när jag gått ner 30 kg! Det var så härligt och underbart och allt kändes så lätt och självkänslan...den var god! :O)))

    Jag har bestämt mig att om jag får leva så ska jag börja mitt nya liv...eller rättare sagt påbörja mitt liv...på ett bra sätt! Vi får se....

    Jag önskar dig verkligen allt gott och jag tvivlar inte heller en sekund...du kommer klara det!
    Nyfiken som jag är undrar jag så klart hur det går med kärleken? För jag är helt säker på att den kommer komma snart också...om den inte redan hittat till dig! Det är härligt med självkänsla och vad den gör med en! :O))

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Tack för dina fina ord Anneli!
    Resten tar vi på msn...

    SvaraRadera