onsdag 9 september 2009

Lite kaxig...

...i mitt förra inlägg. Nu tillbaks till verkligheten, haha....

hmm....ja, det går inte att dricka en massa vin(lö), äta snacks(lö), äta bakispizza(sö) och så lite depp/pms-godis(sö-må-ti) på det....trots att jag börjat träna och är ute o går mycket

-0,2kg visade vågen idag! Jag får vara glad över att det är ett minus. Nu är det nya tag som gäller och jag ska försöka vända min depp-trend som försöker nagla sig fast!

Har ju en egen liten utmaning som jag gav mig för tre veckor sen; 5 kg på 5 veckor (minns inte om jag skrev nått om den här?).
v1: 2,1kg
v2: 1,1kg
v3: 0,2kg
v4: ?
v5: ?

3,4kg har jag gått ner, det är 1,6kg kvar. MEN, mitt mål(uppsatt delmål) är att gå ner till under 90kg till samma tid. Så egentligen har jag 2,1kg kvar för att hamna på 89,9kg. Lägger jag på ett kål så kommer jag fixa det, Tänk att få se en 8:a först på vägen....*overkligt* Det var så längesen att jag minns inte....

Nu kör vi stenhårt!! :hi5:
Idag blir det långmarsch 10,7km. Högt tempo som gäller! Ikväll blir det bus med Ebba(systerdotter), även där högt tempo som gäller...haha. Sen får jag väl försöka hålla tillbaka lite när syrran bjuder på mat....

2 kommentarer:

  1. Du kommer klara det!
    Du ska se att snart tittar den där lilla första 8:an fram =)
    Hoppas du hade kul hos din syster och systerdotter!

    /Sara A

    SvaraRadera
  2. Förresten, har du inte förtjänat några fler stjärnor? 9 stjärnor= 21 kg och du har ju gått ner hela 28 kg? Se så, dit med fler stjärnor =D

    /Sara A

    SvaraRadera