måndag 7 september 2009

Fantastiskt trevlig och rolig helg!

Jag hade ställt in mig på en fredagkväll hemma. Surf, lite tv och festa på en räkmacka...
Men så kändes det tråkigt och ensamt så jag skrev på min Facebook "har tråkigt" och det visade sig att en vän på FB kände desamma. Så jag packade ihop mina ingredienser till räkmackor o åkte till min vän. Vi hade en väldigt trevlig kväll med en massa prat...

Lördagen bestod av en långpromenad på förmiddagen, en mil. På eftermiddagen var det dags att värma upp och få lite partystämmning. Redan vid 16-tiden cyklade jag till en kompis för att sen få skjuts till en annan kompis där vi satt o drack lite vin innan det var dags att bege sig till "årets fest", Bayern Brass. Umpabumpamusik, dans på bänkar, långdans och mycket handklapp. Underbart roligt! Senare på kvällen spelade ett lokalt coverband, Christer n Pettersson. De spelar musik i exakt min smak. Oj, oj, oj, vad jag dansade....eller ja, jag stod o hoppade OCH dansade HELA kvällen. Det kändes i mina fötter igår.....aj, aj, aj.... =)

Gårdagen bestod av att lappa ihop vraket, dvs mig. Egentligen är jag nog för gammal för sånt här. Lite för mycket vin, fasligt mycket dans i höga klackar....
Lappningen bestod av mycket vatten, pepsi max, pizza och godis....

Nu ser jag tillbaka på en underbar helg. Förtränger alla points jag ätit och druckit i helgen och gör en liten "nystart" idag. Inget dåligt samvete, jag har haft fasligt roligt!!


Inte från helgens spelning....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar