onsdag 30 december 2009

Det blev inte så farligt till slut

Ja, lite onödigt var det väl att ställa sig på vågen annandags morgon. Det är ju inte så konstigt om vågen visar ett saftigt plus när jag stoppat i mig en massa mat & godis konstant i två dagar. Allt hinner ju liksom inte komma ut den andra vägen...
Men på ett sätt var det nog lite psykologiskt bra. Även om jag inte skött mig 100%igt så har det iaf inte varit nån hetsätning och jag ville verkligen inte gå upp ännu mer. Men det blev väl inte så mycket pointsräkningen heller som jag "lovade" i förra inlägget =/

Det slutliga resultatet denna vecka blev +0,3kg. Mycket nöjd med det! =)

När det gäller pointsräknandet så kommer jag köra igång igen på allvar efter nyår. Det är ju inte så många dagar kvar nu. Men jag ska fram tills dess äta med förstånd och undvika godis. Ja, förutom nyårsafton, då blir det liiiite godsaker, men inte alls som på julafton.

4 januari kommer bli mitt startskott för att ta de sista kilona.
"Jag ska börja år 2010 lika bra som jag började år 2009"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar