fredag 15 januari 2010

Fredag och helgens frestelser i antågande!

Jag ska försöka skärpa mig ikväll. Inte köpa hem något godis utan jag ska äta fruktsallad som tv-mys. För lite mys måste man ju ha... =)

Imorgon ska jag troligen ut på krogen med några vänner. Det blir vin och dans... Men med ett extra pass på crosstrainern kan nog det funka ändå.

Hur som helst så strävar jag mot mina mål jag satt upp. Jag är precis i slutet på min resa och jag längtar otåligt på ett avslut på denna så jag kan påbörja nästa
Den livslånga resan; Målviktsresan. Det ska bli så spännande!!

2 kommentarer:

  1. Fruktsallad är ju en riktig höjdare som alternativ. Och jag menar vin och dans... Dans, se till att dans på ordentligt så är ju det också motion. Jag ser fram emot att följa dig på vägen mot målviktsresan. Kram och pepp

    SvaraRadera
  2. Fruktsallad är perfekt!! Ett annat favoritsnacks till fredagsmyset är gurk- och morotsstavar med lite hemmagjord dipp. Också helsmarrigt!! :D

    SvaraRadera