lördag 16 januari 2010

Nåja, imorgon är en annan dag...

....och det är idag. Skärpning!

Jag & ungarna åkte till mamma och bokstavligen svullade i oss mockarutor. Sen Tacos på det till kvällen... men jag åt ingen fruktsallad =/
Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men som sagt, idag är en ny dag.

Skjutsa sonen till Ikano så han kan shoppa nått till Xboxet. Hem. Lunch. Fika med en kompis o kolla lite affärer....
Lite "tröst", det blir inget vin ikväll så jag sparar dom pointsen i alla fall =)

Ha en bra lördag!

3 kommentarer:

  1. Det är gott med kaffe bröd och särskilt *kärleksmums*
    Visst var det väll så att du skall på bedömning på plastikkirurgen inom de närmaste dagarna?
    Jag skall dit på onsdag och känner mig lite nervös och försöker att gadera mig känslomässigt för ett eventellt nej till bukplastik. Vill bara få det överstökat. Har till och med köpt en ny blus för detta besöket. Ha det så gott.
    Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Nej, det måste vara nån annan du tänker på. Jag väntar på kallelse till plastikkirurgen, men det lär dröja till framåt sommaren eftersom de har 6månders kötid och jag valde att inte åberopa vårdgarantin. Så än dröjer det innan jag vet hur det går. Håller tummarna för dig på onsdag!

    SvaraRadera
  3. Okey, nu minns jag att det var så nu när du säger det. Jag håller på att plocka och städa vill försöka ha ordning omkring mig just nu när jag känner mig så nervös inför läkarbesöket.
    Jag vill ju inte ha ett nej så det jag kan "kontrolera" är i alla fall att städa :-)
    Mamma Mia

    SvaraRadera