torsdag 28 januari 2010

TACK!!

Tack för era peppande kommentarer!

Vi vet ju alla att livet inte är en dans på rosor, inte heller när det gäller viktminskning. Det ÄR en berg- o dalbana. Det SKA vara som en berg- o dalbana för att vi ska kunna glädjas i medgångar och kämpa i motgångar. Livet skulle nog bli ganska trist om det bara flöt på i samma nivå hela tiden. Som en monotont ljud...bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz =) Det kan ju få vilka nerver som helst att krypa utanpå kroppen. Nä, lite utmaningar behöver vi för att uppskatta våra medgångar!

Nu känner jag mig jättemotiverad igen. Dels för era kommentarer och dels för att jag, återigen, har läst VV-papper och försökt att visualisera min målbild.

Det är ju "bara" 6,2kg kvar. Skärper jag mig och följer kostprogrammet så är jag snart i mål. Jag VET ju det! Jag VET att jag fortfarande kan unna mig saker. Jag VET att jag klarar detta.

Nu har jag ställt in siktet på 79kg. 6,2kg kvar.

2 kommentarer: