onsdag 31 mars 2010

Veckokoll...

Idag visade vågen -0,4kg/85,6kg.
Det funkar sådär med att fokusera på viktminskning. Det som håller mig samma vikt beror nog på träningen.

I helgen kommer jag fira påsk med allt vad det innebär. Påsklunch hemma hos mamma och så lite godis såklart.
Men efter påsk är det dags att fokusera på allvar. Jag måste ner till minst 82kg! Det är maxkravet från plastikkirurgen för att det ska bli en bukplastik.
Mitt mål är 80kg så jag har ett par kilo att "balansera" på.
Jag vet ju inte ännu när det blir operation, läkaren sa lite luddigt 3-12månader. Men jag ska ringa väntelistan i slutet på nästa vecka och se om jag kan få en lite mer exakt tid. Som det är nu måste jag ställa in mig på att det kan bli operation på 3månader och då ska jag väga 80-82kg.

Ha en trevlig påskhelg!!
Photobucket
©Anneli Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar