torsdag 18 augusti 2011

Jag tar tag i det.........sen...

Nu är det drygt fyra månader sedan jag skrev här.
Hade egentligen tänk lägga ner bloggen helt, men det tar emot. Den hjälpte mig så oerhört mycket under min "stora" viktresa.
Jag går in o läser ibland, minns, plockar upp gamla recept...

Jag har haft fyra underbara månader. Fin vår, skön sommar och SEMESTER. Jag har inte haft en ledig sommar sen -08 så jag har njutit till max!!
Det har oxå visat sig på vågen ;)
Lata dagar, ingen träning, mat, godis, vin...det kan bara gå åt ett håll.
Jag ställde mig på vågen den 6 aug, helgen innan jag skulle börja jobba igen. Jag visste ju egentligen (det finns ju en förklaring till varför kläderna börjar bli för små), men fy sjutton vad jobbigt det var att SE det på vågen!!

Nästan 93kg!! Alltså, jag var ju nere på 84,2kg som mest. Fast det var jag iofs bara en kort stund, sen har jag ju pendlat mellan 86-89kg ganska länge. 4-5kg bara över sommaren. Oj oj oj... Men jag har haft det jäkligt gött!! =D

Så med en liten blandning av panik och jävlar anamma(ingen ånger eller bitterhet) så hoppar jag nu på tåget igen.
Förra onsdagen vägde jag in mig här hemma på 91,9kg och efter en vecka hade jag gått ner 1,4kg.

Vikt
10aug: 91,9kg
17aug: 90,5kg

Mål: 80-82kg
Måldatum: 21dec

Snitt/vecka: 0,5-0,6kg

Jag tar tag i det.....NU!

2 kommentarer:

  1. Jaaa!!!

    Blogga dig igenom detta, det är bra för en själv och inspirerar också andra!

    SvaraRadera