torsdag 19 juli 2012

Jag är så nöjd...

Sprang förbi Gina Tricot förra veckan och hittade en virkad tunika/klänning som jag blev kär i. Men jag blev snål och hängde tillbaka den. Dels så tyckte jag att den var dyr och dels så har jag fortfarande lite svårt att "visa upp" mitt flubb på underarmarna.
Men....jag kunde inte släppa den.
Så när jag även dagen efter hade vägarna förbi Gina så hoppade jag in o köpte den. Även ett rosa linne att ha under. Bleka jeans till det så kändes det somrig =)

Så nu har jag posat lite framför spegeln... Bara jag håller ner armarna så syns inte flubbet så mycket =)

 Trots att jag fortfarande var i dyraste laget (300kr - hur kommer den hålla formen efter tvätt?) så är jag supernöjd.
Så nu väntar jag in sommaren så jag kan ha det på mig....


4 kommentarer:

  1. Jättefin! Och nog kan du väl ha den utan att vänta in sommaren... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jo med vinterjacka funkar det nog ;) Nävars, jag kan ju ha den på mig inomhus. Nästa fest får det nog bli =)
      Men jag längtar till sommarvärme ändå...

      Radera
  2. Riktigt snyggt! En sån vill jag också ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänkte skriva att det bara är att klicka hem från Ginas hemsida, men den finns visst inte kvar där längre. Men den kan ju finnas kvar i butik =)

      Radera