söndag 22 juli 2012

Skön & rolig helg!

I fredags blev jag bortbjuden på middag o hade en riktigt mysig kväll =)
Igår var det dags för grillfest med en bunt vänner, bekanta och helt okända. Jättekul kväll och vi hade tur med vädret. Lite sent blev det ju "som vanligt". Var hemma och låg i min säng halv sex imorse och då hade vi avverkat grillning, utgång med dans och efterfest. Puh!
Men jäklar vad kul det var!!

Idag körde mina nära & kära upp mig ur sängen redan halv elva. Puh igen! En dagstripp till Gränna och Visingsö med mamma, syster och systerdotter. En mysdag med mat, glass o bara strosa runt. Härligt!! <3

Var hemma vid sjutiden ikväll och planade ut i soffan med en påse cheezeballz, en kexchoklad och pepsi max. Hur t r ö t t som helst!!

Igår innan det var dags att bege sig till grillfesten

Tjejsnack i baksätet på väg till Gränna/Visingsö

Kära syster och jag <3

Me!


Söta systerdotter

Kvällsmat

Imorrn är det nog dags att räkna lite points igen. Kanske skulle testa på det där med powerwalk oxå? Enligt runkeeper i mobilen är det snart en månad sen jag gick en mil. Ajjabajja!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar