fredag 14 december 2012

+0,5kg

Ja, ett litet plus på vågen blev det idag. Men det var rätt väntat. Om jag ska vara riktigt ärlig mot mig själv så har det nog slunkit ner lite extra lite då & då.
Det får bli lite som det blir de närmsta veckorna. Ska försöka behålla fokus på vardagarna när det inte händer nått särskilt och så sparkar jag igång med "Rivstart 2013" efter nyår, troligen med ett par extra kilo fluff på magen.
Vill du hänga på "Rivstart 2013"? Klicka på länken!

Nu är det bara en vecka kvar till julledigheten. Det ska bli såååå skönt! Är så otroligt trött o seg just nu. Det känns som om jag går o drar på en seg förkylning även fast jag inte är förkyld. Vintertrött kan man nog kalla det.

Men, det händer lite roliga saker framöver som piggar upp.
Imorrn är det jobbets årliga julfest. Det brukar bli makalöst kul o jag kan inte tänka mig att det skulle bli annorlunda i år.
Nästa vecka blir det julklappshets. Har inte köpt en enda julklapp så här långt. Har du? Nu ska jag inte köpa så många, men de få jag ska köpa till är tillräckligt bökigt. Jag vet inte VAD jag ska köpa!!
Julhelgen hoppas jag blir lugn o fin med mina nära & kära. Mycket mat och mys!
Två dagar i mellandagarna är bokade. En hockeykväll med kollegor inkl utgång och dagen efter(!) hemvändarfest med gammalt och nytt löst folk från bygden. Sen vila upp sig ett par dagar innan jag avslutar året med goda vänner & trerätters.
Kommer säkert mer detaljerade uppdateringar på bloggen om mina äventyr vad det lider...

Nu är det dags att tvätta ur sömnen ur ögonen och äta lite lunch.

Ha en fin helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar