fredag 11 januari 2013

-0,2kg

Ja, inte särskilt upplyftande.
Tycker jag skött maten & träning, men ibland gör kroppen som den vill helt enkelt.
Blev lite besviken först, men vem tjänar på det? INGEN!

Fördel: Jag hade tänkt köpa lite godis till kvällen för att mysa till det när det är fredag, men nu blir det fruktsallad istället. Punkt.
Nästa vecka får jag förhoppningsvis ett bättre minus! =)

Dagens vikt: 78,8kg
Slutgiltig målvikt: 79kg

E g e n t l i g e n är jag ju i mål nu. För att nå upp till kraven som landstinget kräver av mig inför en kommande bukplastik så är maxvikt 79kg. Men för att ligga på lite marginal o inte riskera att väga för mycket den dag jag får tid till op så är mitt tillfälliga mål 76kg.
Den här gången ska inget stoppa mig!!
(kolla under etiketter "Bukplastik" så förstår ni vad jag menar)

Full fart & sikte mot målet!!

Här kommer helgen bli lugn (har ju en vit månad) och jag kommer fokusera på bra mat och träning. Naturligtvis får det ju bli ett eller två joggingpass nu när jag börjar med det eländet =)


Ha en fin helg!!

1 kommentar: